maanantai 28. huhtikuuta 2014

Palojoki 26.-27.4!





Palojoen estekisoissa tuli oltua siis molempina päivinä. :)

Lauantaina mentiin bussilla ja kun olen sanonut varmaan tuhat ja sata kertaa että inhoan bussin vaihtoja niin nythän se kostautui kun noustiin väärään bussiin, onneks Mirka, Jari ja Seija tulivat minut, Paulan ja muutaman muun puputytön kisapaikalle...
Samantien pääski valjastamaan Bean ja Jebon, Paula ohjasi Beaa ja minä Jeboa.
Kummatkin menivät ihan mukavasti, virheitä en nyt muista mutta toisella oli muistaakseni 4 ja toisella 5.
Sitten jatkettiin vaikealla suoralla siinä minulla kaneja ollut joten sain lorvailla. :D
Kv suorassa ei mitään erikoista ollut osa tuunas vähemmän ja toiset enemmän, Jeti sen sijaan antoi rakkautta niin tyttärelleni kuin minulle....
Helppo suorassa minulla pomppi vain Rio, hienosti pomppi puhtaasti ja sijoitusta ei tullut, sen verran oli paljon puhtaita ratoja ja oli todellista kilpajuoksua vaikka aikas vaikea helppo sinänsä oli, vesiesteineen kaikkineen. :D
Korkeutta pomppi minulla Jebo ja Bea, Paula ohjasi Beaa. :)
Kummatkin pomppivat hienosti 70cm asti, Jebo paransi ennätystäänkin 5cm.
Jebo sijoittui 3 ja Bea 4.

Yöksi puput menivät Mirkalle paitsi Paula otti omansa kotia, kun pikku Nessakin oli mukana ja hyvin rohkeasti viipelsi siellä ympäri kenttää, tutkien paikkoja. :)
Minä taas kotona vielä jaksoin tyhjentää kaikkien poissa olioiden häkit, putsasin niitä ja pesin etikalla vessalootat ja uudet aluset ym. tilalle.
Täytin heinäpömpelit ja laitoin muutenkin valmiiksi kepukat sun muut, johan olivat häkit puhtaana!
Tuon jälkeen en kyl kauaa enään notkunut hereillä, kun istukin hetken niin johan alkoi silmät luppaa kiinni.

Aamulla sitten mentiin Seijan ja Jarin luokse, josta jatkettiin matkaa.
Tällä kertaa Nessa jäi kotia, Niki ja Nemo sen sijaan lähtivät mukaan.
Paikalle päästyä tarkistin pupuni ja annoin niille porkkanaa ja näkkärin puolikkaat, oli tyytyväisiä pupuja. :)
Vaikealla mutkalla aloitettiin, minulla ei kaneja siinä ole. :D
Sen jälkeen oli kv ja helppo mutkat samaan aikaan, Paula ohjaili kv pupuja puolet eli yhden kieroksen ja minä toisen, sai siinä olla vaihtamassa pupuja yhtenään.
Jeti taas antoi kovasti rakkauttaan, minun jalalleni tai ainakin yritys oli kova. :D
Nikin ohjauksessa kävi kämmi kun hihna kiepsahti ympäri esteen jolloin Nikin puhtaasti hyppäämä este kaatui!
Voi vitsi että mua niin harmitti, kahdella se meni sitten mutta sijoittui 4 sijalle.
Muista ei tarvii mitään puhuakkaan, Nemo taas touhas muuta ja puoles välis sit heräs pomppimaan reippaammin maaliin pääsi kuitenki 3 virheellä....
Helppo mutkassa Rio meni puhtaasti mutta hitaasti kun oli välillä vääri suunta ja välillä oli mikäkin pielessä sen mielestä. :D
Pituutta hypittiin Jebon ja Bean kanssa, Jebo pääs hienosti 150cm ja paransi omaa ennätystään 30cm. :)
Bea taas pääs vähemmän kuin viimeksi 160cm ei paha sekään, harmi että oli niin lämmin...

Jebo alkoi pituudessa käyttäytymään ihan hassusti sai hirveitä ilopomppu säpsyjä, alkoi "piehtaroimaan" ja mikä hyvin epäJebomaista oli alkoi vieraan tyttökanin silmiä putsaamaan, sama jatkui Bean silmissä kovasti niitä aina putsaili kun oma vuoro ei ollut. :D
Sama sitten jatkui kotona, ihan hassu Jebo mutta hauskalla tavalla. :)

Kiitoksia kaikille juttelemaan tulleille, etenkin Seijalle ja Jarille kyydeistä. :)

Osa kuvista Siirin ottamia. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit tulee tarkistuksen jälkeen näkyville, kiitos kommentistasi. :) Anonyymit eivät voi enään kommentoida, epäasiallisten kommenttien vuoksi!